Tilmeld dig vores nyhedsbrev »LOGIK & NYT.« og få det seneste om byggeri, bæredygtighed og social ansvarlighed.

* påkrævet

LOGIK & CO. på de sociale medier
Hos LOGIK & CO. er det en logisk udvikling. Vi vil være tæt på og i dialog med nuværende og kommende kunder, samarbejdspartnere, interessenetværk og alle andre, der er engageret i kvalitetshåndværk og bæredygtigt byggeri.

Via de sociale medier giver vi alle interesserede en bedre oplevelse af hverdagen i byggefirmaet med et tæt indblik i vores forskellige byggeopgaver i Københavns byrum. LOGIK & CO. bidrager til udviklingen af byen, og vi vil gerne dele alle de nye muligheder og oplevelser med kunder, beboere, borgere og brugere på de sociale medier.

LOGIK & CO. har et nyhedsbrev og en hjemmeside. Sammenlignet med andre er vi et byggefirma, der kommunikerer aktivt. Vi elsker København og er ikke bange for at prøve nye metoder inden for håndværk. Innovative og bæredygtige byggeløsninger kendetegner også LOGIK & CO. Men arbejdet på de sociale medier er i et helt nyt kvarter med nye opgaver for byggefirmaet.

Mange muligheder på de sociale medier
LOGIK & CO. er et byggefirma, der er kendt for klare holdninger og idéer i samfundsdebatten.

- Vi siger jo altid, hvad vi mener om byggebranchens arbejdsvilkår. Om løntrykkeri, arbejdsløshed og meget andet, som præger vores samfundsudvikling, siger Balder Johansen, daglig leder i LOGIK & CO.

Markante meninger er ikke nyt, men med sociale medier har LOGIK & CO. fået flere platforme til at bidrage til samfundsdebatten. Senest er en video om firmaets mangfoldige arbejdskultur blevet et hit med over 48.000 visninger på Institut for Menneskerettigheders Facebook side.

- Men for at være ærlige, så fatter vi ikke en pind af alle mulighederne med de nye kommunikationsformer. Men vi vil gerne lære at bruge dem fornuftigt sammen med vores kunder. Vi vil gerne kende vores brugere godt, og vi vil altid være lige der, hvor vores kunder er, siger Balder.

LOGIK & CO. ser frem til, at du følger byggefirmaet og deler, liker og debatterer vores opslag og nyheder.

Aktualitet er online
Når LOGIK & CO. er på de sociale medier betyder det, at nyhedsbrevet udvikler formen en smule. Fra at udkomme fire gange om året med en samling artikler, får du nu sendt de enkelte artikler, så snart de bliver publiceret. Det giver en højere grad af aktualitet for læserne.

Sideløbende bliver artiklerne offentliggjort på de sociale medier, for at nå endnu længere ud med vores historier.

Følg LOGIK & CO. på:

LinkedIn

Twitter

Instagram

Facebook

 

 

Modtag nyhedsbreve fra LOGIK & CO.
http://logik.dk/logik_nyt

 


LOGIK & CO. på de sociale medier
Hos LOGIK & CO. er det en logisk udvikling. Vi vil være tæt på og i dialog med nuværende og kommende kunder, samarbejdspartnere, interessenetværk og alle andre, der er engageret i kvalitetshåndværk og bæredygtigt byggeri.

Via de sociale medier giver vi alle interesserede en bedre oplevelse af hverdagen i byggefirmaet med et tæt indblik i vores forskellige byggeopgaver i Københavns byrum. LOGIK & CO. bidrager til udviklingen af byen, og vi vil gerne dele alle de nye muligheder og oplevelser med kunder, beboere, borgere og brugere på de sociale medier.

LOGIK & CO. har et nyhedsbrev og en hjemmeside. Sammenlignet med andre er vi et byggefirma, der kommunikerer aktivt. Vi elsker København og er ikke bange for at prøve nye metoder inden for håndværk. Innovative og bæredygtige byggeløsninger kendetegner også LOGIK & CO. Men arbejdet på de sociale medier er i et helt nyt kvarter med nye opgaver for byggefirmaet.

Mange muligheder på de sociale medier
LOGIK & CO. er et byggefirma, der er kendt for klare holdninger og idéer i samfundsdebatten.

- Vi siger jo altid, hvad vi mener om byggebranchens arbejdsvilkår. Om løntrykkeri, arbejdsløshed og meget andet, som præger vores samfundsudvikling, siger Balder Johansen, daglig leder i LOGIK & CO.

Markante meninger er ikke nyt, men med sociale medier har LOGIK & CO. fået flere platforme til at bidrage til samfundsdebatten. Senest er en video om firmaets mangfoldige arbejdskultur blevet et hit med over 48.000 visninger på Institut for Menneskerettigheders Facebook side.

- Men for at være ærlige, så fatter vi ikke en pind af alle mulighederne med de nye kommunikationsformer. Men vi vil gerne lære at bruge dem fornuftigt sammen med vores kunder. Vi vil gerne kende vores brugere godt, og vi vil altid være lige der, hvor vores kunder er, siger Balder.

LOGIK & CO. ser frem til, at du følger byggefirmaet og deler, liker og debatterer vores opslag og nyheder.

Aktualitet er online
Når LOGIK & CO. er på de sociale medier betyder det, at nyhedsbrevet udvikler formen en smule. Fra at udkomme fire gange om året med en samling artikler, får du nu sendt de enkelte artikler, så snart de bliver publiceret. Det giver en højere grad af aktualitet for læserne.

Sideløbende bliver artiklerne offentliggjort på de sociale medier, for at nå endnu længere ud med vores historier.

Følg LOGIK & CO. på:

LinkedIn

Twitter

Instagram

Facebook

 

 

Modtag nyhedsbreve fra LOGIK & CO.
http://logik.dk/logik_nyt